2010. május 5., szerda

Anyáknapi köszöntés

Az anyukákat és nagymamákat rövid műsor keretében köszöntöttük. Fontosnak tartottuk, hogy a kicsik és nagyok együtt szerepeljenek,énekeljenek, táncoljanak, úgy ahogy azt egész évben tesszük a mindennapokban.Míg az anyukák helyet foglaltak a Maci csoport termében,mi a saját csoportszobánkban gyülekeztünk nagy izgalommal.
"Jöttem karikán, kicsi taligán.." - hangzott  a dal. Szépen, sorban bevonultunk, minden kicsi szem az anyukáját kereste.

Körjátékokat játszottunk közösen:

A legkisebbek rövid mondókázással,verseléssel,énekléssel köszöntöttek.
" Én kicsike vagyok, nagyot nem mondhatok, szüleim kertjében most nyílni akarok.."

A legszebb pillanat, az ajándék és virág átadása.
" Anyukám, anyukám találd ki, hogy az én nagy kincsem ugyan ki,
ki más is lehetne, ha nem te: ültess hát gyorsan az öledbe! "
A nagyok kendős tánccal készültek:

" Ébresztem a napot, hogy ma szebben keljen.
Édesanyám fölött arany fénye lengjen,
Ébresztem a kertet, minden fának ágát,
Bontsa ki érette legszebbik virágát.
Ébresztem a rigót, s a vidám cinegét,
Dalolja mindegyik legszebbik énekét.
Ébresztem a szívem, forróbban dobogjon,
Az én édesanyám mindíg mosolyogjon! "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése