2012. január 8., vasárnap

Gyerekszáj

BUÉK 2012 !!

Mindenkinek, aki követi, olvassa a blogomat mosolygós, nevetős, kacagós, hahotázós évet kívánok 2012-re.

Ehhez a régi ( már iskolás ) Cica csoportosok kedves mondásaival szeretnénk mosolygást, nevetést, kacagást, hahotázást ajánlani a mostani bejegyzéssel:

Marica és Zsuzsa



Petra kiscsoportos, beszélget Marica nénivel:
- Van egy kardigánom, ami Zsuzsi nénire jó!
- Ki az a Zsuzsi néni?
- Hát a barátnőd, kedves kollegád!



Boti kiscsoportos korában rossz evő volt, sokat kellett biztatni. Marica néni mellé guggolt és evésre biztatta őt.
Boti Marica nénihez: -Ha megfogom a villát, elmégy végre!


- Milyen csoki? – kérdezi Doma Miksát.
- Egyik pálikás, másik hurkás! – válaszolja Bélus.



Olivér nagy autórajongó. Marica néni „lóerőset” játszik vele az udvaron. (kézfogással gyorsan futnak).
Laurának nagyon tetszik: - Én is játszok lóheréset!



Ő. Peti almaevésre biztatja Medit:
- Nekem attól sárga a fogam, hogy sok almát eszem!



Lilla: - Óvó néni, átvettem Ákosság naposságát!



Ákos és Anna  Marica néni ölében ülnek.
Ákos: - Aludjunk az óvó nénin!
Anna: - Óvó néni lesz az ágy, mi az emberek!



Az ebédhez félbevágott uborkát adtak a gyerekeknek, a felnőtteknek egészet.
- Kérek csukottat! –mondta Gyurika az egészre mutatva.



Lillának sikerült önállóan felöltöznie udvari játék előtt.
Marica néni nagyon megdicsérte.
Lilla erre így reagált: - Pedig utolsónak jöttem ki a mosdóból és megelőztem néhány gyereket. Utolsókból lesznek az elsők!
(A 17-es létszámból már 15 gyerek felöltözve várakozott.)



Sárgarépát egyelünk a csoport kiskertjében.
Gyurika: - Én is horgászhatok?


Balázs: - Óvó néni, Miksa felállt a WC tetejére!
Miksa: - Csak azt mutattam, hogy mit nem szabad!


Zsolti: - Óvó néni, tegnap voltunk disznónyúzáson, de a nyúzást nem láttuk. Volt ott hurka, kolbász.
Marica néni: Disznótoron voltatok?
Zsolti: Igen, volt ott disznótorna is!



Gyurika: A kocsonya az egy megfagyott leves!


Udvari játék előtt minden gyereket elküldünk pisilni, hogy ne az udvarról szaladgáljanak be.
Doma nem akar, amikor sikerül meggyőznie erről Marica nénit, felkiált:
- Na végre, győzött a józan ész!


Noah az udvaron: - Nézd óvó néni, kinyílt a csiga!


Gergő: - Én csak becsukom a fejemet, és már alszom is!


Gyurika ebédnél:
- Nagyon három kanállal kérek!


Zsuzsi néni: - Gyere reggelizni Boti!
Boti: - Nem vagyok éhes bébi!
- Miért mondod nekem azt, hogy bébi?
- Mert a fiúk szokták a lányoknak mondani, hogy: Bébi!







Miksa (3 éves) a WC-ben: - Van üres budi?


A kiscsoportosok szaladgálnak a teremben.
Zsuzsi néni: - Gyertek főzni!
Vilcsi: - Nem vagyok éhes!
Zsuzsi néni: - Gyertek rajzolni!
Vilcsi: Nem vagyok rajzos!


Az óvodában rendszeresen van hangyairtás.
Réka óvó néni átszól a Lepke csoportból: - Itt a hangyás bácsi!
Boti: - Ki az a hangyás bácsi?
Rebeka: - Idomítja a hangyákat.


Ábel megpuszilta Enikőt. Enikő letörölte az arcáról.
Miksa: - Az unokatestvéred, ki kell bírnod!


Milán: - Béluska egy művész!
- Miért? – kérdi az óvó néni.
- Mert lenyelt három valamit.
- Mit nyeltél le Béluska?
- Három mazsolát!


Gyurika mini csoportos korában: - Ha megjön anyukád, kiküldöd magadat?



Dominik Milánnal vitatkozik, hogy ki a nagyobb és okosabb.
Dominik : -  Jó lenne, ha nem avatkoznál az életembe!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése